Reklamácia a vrátenie tovaru

VÝMENA ALEBO VRÁTENIE

Nesedí vám veľkosť alebo ste niekomu kúpili darček, ale nepáči sa mu? Nevadí. Zo zákona máme 14 dňový povinnosť Vám tovar vymeniť alebo vrátiť peniaze bez udania dôvodu. Ak sa budete správať slušne, tovar nám vrátite nenosený, nepraný a úplne v poriadku, so všetkými pôvodnými visačkami, ideálne aj v pôvodnom balení, radi vám dobu ľahko predĺžime. 
 
 
Do balíčka nám vždy pridajte aj vyplnený formulár pre vrátenie tovaru s číslom Vašej objednávky, menom a číslom účtu, na ktorý máme peniaze za tovar vrátiť. Vraciame len peniaze za tovar a poštovné od nás k vám (fakturovaná cena). Poštovné od vás k nám hradíte vždy vy.

 

REKLAMÁCIE  A ZÁRUKA

Záručná doba začína plynúť od okamihu prevzatia tovaru. Pokiaľ objavíte vadu, ktorá nebola spôsobená neštandardným zaobchádzaním, ale je chybou výrobku, máte nárok tovar v záručnej dobe reklamovať. Pri prevzatí zásielky si vždy prekontrolujte ihneď jej stav. V prípade poškodenia obalu alebo neúplnosti zásielky máte nárok tovar odmietnuť (nepodpísať kuriérovi protokol o prevzatí). V takom prípade spíšte s dopravcom na mieste protokol o poškodení (nutné potvrdenie dopravcu) a odošlite ho do 24 hodín na email tatiana@freel.sk. Ak by ste najskôr podpísali protokol o prevzatí tovaru, nemohol by ste následne uplatniť reklamáciu pre neúplnosť alebo poškodenie zásielky. Tovar určený na reklamáciu odporúčame zasielať buď v originálnom, alebo vyhovujúcom obale, ktorý tovar ochráni pred ďalším prípadným poškodením počas prepravy. Po posúdení reklamácie Vás o výsledku budeme informovať emailom. Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona 30 dní.

Podrobné informácie o vrátení, alebo reklamácii tovaru sú obsiahnuté aj v Obchodných podmienkách.

ADRESA NA VRATENIE A REKLAMÁCIU TOVARU

two crazy companies, s.r.o.
Eugena Suchoňa 1
902 01 Pezinok
Slovenská republika
 

FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU (klikni pre stiahnutie formuláru)