Reklamácia a vrátenie tovaru
VÝMENA ALEBO VRÁTENIE
REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Záručná doba začína plynúť od okamihu prevzatia tovaru. Pokiaľ objavíte vadu, ktorá nebola spôsobená neštandardným zaobchádzaním, ale je chybou výrobku, máte nárok tovar v záručnej dobe reklamovať. Pri prevzatí zásielky si vždy prekontrolujte ihneď jej stav. V prípade poškodenia obalu alebo neúplnosti zásielky máte nárok tovar odmietnuť (nepodpísať kuriérovi protokol o prevzatí). V takom prípade spíšte s dopravcom na mieste protokol o poškodení (nutné potvrdenie dopravcu) a odošlite ho do 24 hodín na email tatiana@freel.sk. Ak by ste najskôr podpísali protokol o prevzatí tovaru, nemohol by ste následne uplatniť reklamáciu pre neúplnosť alebo poškodenie zásielky. Tovar určený na reklamáciu odporúčame zasielať buď v originálnom, alebo vyhovujúcom obale, ktorý tovar ochráni pred ďalším prípadným poškodením počas prepravy. Po posúdení reklamácie Vás o výsledku budeme informovať emailom. Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona 30 dní.
Podrobné informácie o vrátení, alebo reklamácii tovaru sú obsiahnuté aj v Obchodných podmienkách.
ADRESA NA VRATENIE A REKLAMÁCIU TOVARU